Sollicitaties en afspraken bij zorgdesQ vinden in deze periode telefonisch en/of digitaal plaats.
Sinds juni 2020 werkt zorgdesQ in nauwe verbinding samen met GGD Hart voor Brabant en GGD West-Brabant om zorg te dragen voor de personele invulling en organisatie op de testlocaties. Daar komt nu bij dat we ons op deze manier ook gaan inzetten voor het vaccinatieprogramma. Het gaat om locaties in de omgeving: Rosmalen, Tilburg, Uden, Veghel, Cuijk, Bergen op Zoom, Etten-Leur, Raamsdonkveer en Breda. We vinden het fijn dat wij op deze manier ook een bijdrage kunnen leveren in de strijd tegen COVID-19.
Vanwege de grote vraag naar personele inzet met name als het om het vaccinatieprogramma zijn we continue op zoek naar deskundige zorgprofessionals.
Werken bij de vaccinatielocaties
Het gaat om de volgende functies:
Intramusculair kunnen plaatsen van de vaccinatie conform protocol en geldende (hygiëne)maatregelen.
Waar moet je aan voldoen?
Bij voorkeur doktersassistente niveau 4 en/of verpleegkundige niveau 4 /5 (bij voorkeur BIG-geregistreerd). We nodigen echter ook van harte mensen uit zonder de gewenste vooropleiding maar wel met ervaring met vaccineren uit om te reageren.
Je maakt de vaccinaties klaar (optrekken) voor jouw collega’s vaccinateur/prikker. Dit alles volgens het protocol en geldende richtlijnen.
Waar moet je aan voldoen?
Bij voorkeur ben je helpende welzijn, verzorgende, verzorgende IG en/of gelijkwaardig. Je kunt ook reageren indien je affiniteit hebt met zorg en/of ervaring met het klaarmaken van vaccinaties.
Je bent het aanspreekpunt voor vaccinatiemedewerkers en ondersteunt vanuit inhoudelijke medische expertise. Vaccineren. Verantwoordelijk voor de kwaliteitseis van het proces rond de vaccinaties op locatie.
Waar moet je aan voldoen?
Je bent gediplomeerd basisarts en BIG-geregistreerd. Als persoon ben je communicatief vaardig, assertief en kun je flexibel meebewegen /schakelen als het gaat om organiseren en coördineren.
Bekijk de onderstaande video om een goed beeld te krijgen over het werken bij de vaccinatielocatie:
Werken bij de testlocaties
**Op dit moment hebben wij voldoende aanmeldingen voor het werken op de teststraten**
Het gaat om de volgende functies:
Zal keelslijm en neusslijm monsters afnemen bij personen waarvan verdacht wordt dat er een COVID-19 besmetting is.
Waar moet je aan voldoen?
Je bent gediplomeerd en Big geregistreerd verpleegkundige, je bent stressbestendig, zelfstandig, flexibel.
Zal de verpleegkundige ondersteunen door aanvullende werkzaamheden rond de bemonstering, van personen waarvan verdacht wordt een COVID-19 besmetting te hebben, uitvoeren.
Waar moet je aan voldoen?
Je hebt een opleiding in de zorg afgerond, minimaal niv. 3 verzorgende, staat stevig in je schoenen, je bent stressbestendig, zelfstandig, flexibel en accuraat.
Voert in het systeem (persoons-)gegevens in, controleert de agenda van de geplande patiënten voor de desbetreffende shift en voert een identiteitscontrole uit.
Bekijk de onderstaande video om een goed beeld te krijgen over het werken bij de testlocatie:
Bekijk de instructiefilms voor het werken met het registratiesysteem CoronIT via Microsoft Teams:
Afspraak plannen en aanmelden | Monsterafname | Inzien en terugkoppelen positieve lab uitslagen | Afsprakenoverzicht
Heb jij interesse om te werken bij een vaccinatielocatie; meld je dan gemakkelijk aan via de button ‘Meld je aan’. Wat gebeurt er daarna? De werkwijze in het kort uitgelegd:
Meld je aan via de bovenstaande button. Jouw aanmelding wordt vervolgens automatisch in ons systeem geregistreerd.
Binnen enkele dagen wordt er telefonisch contact met je opgenomen voor een pre-selectiegesprek. In dit gesprek worden een paar praktische vragen gesteld om te onderzoeken of je voldoet aan de belangrijkste selectiecriteria. Mocht je daar aan voldoen dan wordt direct een intake gesprek gepland. Je hoort het ook direct als je niet in aanmerking komt voor de functie. **Vanwege de enorme drukte kan het zijn dat het iets langer duurt voordat we contact opnemen dan dat je van ons gewend mag zijn. We doen ons best om zo spoedig mogelijk met je aan de slag te gaan.**
Voor het intakegesprek zal telefonisch contact worden gezocht met jou door één van onze recruiters. Die zal samen met jou het screeningsproces nog wat uitgebreider doorlopen.
Er zal vervolgens gevraagd worden om kopieën van een aantal documenten aan te leveren. Denk aan: kopie legitimatie, diploma’s, VOG en andere relevante stukken.
Als het intakeproces in goede orde is afgerond, dan wordt jouw beschikbaarheid voorgelegd aan de planners en zal je indien mogelijk worden ingepland.
Voordat je gaat werken krijg je toegang tot de online omgeving waar je alvast op weg wordt geholpen met de werkzaamheden die je gaat uitvoeren.
Uiteraard zorgen we dat alle afspraken die met jou worden gemaakt netjes worden vastgelegd in een overeenkomst.