Ons team


Jordy van der Sluijs

senior consultant

T: 085-2732250
M: 06-28375788

Ellen der Kinderen

sales consultant

T: 085-2732250
M: 06-23077942

Guillaume Deux

sales consultant

T: 085-2732250
M: 06-41566704

Roy van Nuland

sales consultant

T: 085-2732250
M: 06-28507949

Myrthe Nijst

senior recruiter

T: 085-2732250
M: 06-41306495

Emiel Sewtahal

senior recruiter

T: 085-2732250
M: 06-34164492

Reggy Mulders

recruiter / planner

T: 085-2732250
M: 06-13990791

Yvon Vermeere

recruiter

T: 085-2732250
M: 06-43242650

Kim Hagen

recruiter

T: 085-2732250
M: 06-38331337

Chantal de Bruijn

recruiter

T: 085-2732250
M: 06-43242651

Kelly Slokker

recruiter

T: 085-2732250
M: 06-34492454

Tyrone Matkussa

recruiter

T: 085-2732250
M: 06-28507947

Lenneke Wierenga

recruitment assistente

T: 085-2732250
M: 06-18728013

Lisa Veenema

recruitment assistente

T: 085-2732250
M: 06-28289945

Sanye Ciftci

planner

T: 085-2732250
M: 06-28742831

Marieken Arts

planner

T: 085-2732250
M: 06-28289946

Yvonne van Uden

senior vestigingsassistente

T: 085-2732250
M: 06-39271087

Moïsha Ngarbingan

vestigingsassistente

T: 085-2732250
M: 06-10508265

Patricia Verhoeven

vestigingsassistente

T: 085-2732250
M: -

Quirijn de Vries

service medewerker

T: 085-2732250
M: 06-24251742

André Wild

financieel administratief mdw.

T: 085-2732250
M: -

Joery van den Berk

financieel administratief mdw.

T: 085-2732250
M: 06-83774298

Myrthe Moet

online marketeer

T: 085-2732250
M: 06-39834989

Julia Driessen

online marketeer

T: 085-2732250
M: 06-28507978

Thymen de Vries

online marketing assistent

T: 085-2732250
M: 06-24251743

Fleur Schellekens – van Houtum

HR-adviseur

T: 085-2732250
M: 06-28375617

Samantha Veerbeek

managementassistente

T: 085-2732250
M: 06-34341437

Joris de Vries

directeur

T: 085-2732250
M: 06-53242048

Daniëlle Kroeze-Sauerbier

manager HRM, strategie & organisatie

T: 085-2732250
M: 06-19912337

Bob

kantoorhond

T: 085-2732250
M: -

Milo

junior kantoorhond

T: 085-2732250
M: -

Kunnen wij je helpen?

Neem contact op

Dit zeggen onze teamleden


Op een zonnige dag in 2021 werd ik verwelkomd bij zorgdesQ. De tijd vliegt voorbij en nog steeds werk ik er met veel enthousiasme en plezier. Er hangt een fijne sfeer tussen collega’s en met het hele team boeken we mooie resultaten. Ook krijg ik energie van het contact met kandidaten en opdrachtgevers, wat ervoor zorgt dat ik dagelijks met een voldaan gevoel naar huis ga. Kortom, ik ben dankbaar dat ik deel mag uitmaken van Team DesQ!

Lisa Veenema – recruitment assistent

Ruim anderhalf jaar geleden ben ik als senior vesigingsassistente begonnen bij zorgdesQ. Na 8,5 jaar gewerkt te hebben bij een detacheerder in de ICT was het een hele stap om mijn vertrouwde werkplek gedag te zeggen en bij zorgdesQ te gaan werken. Ik heb er geen moment spijt van gehad want ik kwam terecht in een warm bad! Binnen zorgdesQ bekleed ik een uitdagende functie waarbij ik verantwoordelijk ben voor de backoffice en het aansturen van mijn collega’s op de afdeling. Naast het hebben van leuke, open, hardwerkende en gezellige collega’s ben ik ook erg blij met de mogelijkheden om me verder te ontwikkelen. Niet alleen op theoretisch vlak maar ook op persoonlijk vlak. Er is ruimte om te sparren met elkaar en het management en om eventueel een opleiding of cursus te volgen die aansluit bij je functie en ontwikkelpunten.

Yvonne van Uden – senior vestigingsassistente

Via-via ben ik hier terecht gekomen omdat ik door corona in de branche waar ik werkzaam was helaas niet meer mocht werken. Doordat ik vorig jaar begonnen ben met een opleiding om een carrière switch te maken zijn er ontzettend veel nieuwe mogelijkheden op mijn pad gekomen, waaronder werken bij zorgdesQ. Toen ik voor een kennismakingsgesprek voor het eerst hier binnen kwam had ik het gevoel alsof ik in een warm bad terecht kwam. Er hangt een gemoedelijke sfeer en er werken gezellige collega’s waardoor je het gevoel hebt dat je echt bij het team hoort (Team DesQ)! ZorgdesQ bied mij kansen om te leren & ontwikkelen!

Lenneke Wierenga – recruitment assistent

In oktober 2020 ben ik bij zorgdesQ in dienst getreden en heb ik onlangs vernomen dat mijn dienstverband verlengt is. Als sales consultant bekleed ik een 360 graden rol en ben ik op alle voorkomende aspecten van de arbeidsbemiddeling actief. Binnen zorgdesQ “doen we het samen” is wat mij het meest aanspreekt. Dit in combinatie met de platte structuur maakt dat je lekker snel kunt handelen en kunt doorpakken. Ook de mogelijkheid tot ontwikkeling en ruimte voor persoonlijke groei draagt eraan bij dat ik mij als werknemer prettig voel binnen team desQ. In deze ietwat vreemde tijd leer je je collega’s en opdrachtgevers goed kennen en geeft het mij heel veel energie om diverse casussen op te lossen. Immers vraagt deze tijd een flexibele houding en geen dag is hetzelfde, dat maakt het een uitdagende job!

 

Guillaume Deux – sales consultant

Tijdens mijn afstudeerstage bij zorgdesQ kwam ik erachter dat plannen in de zorg helemaal mijn ding is! Wat was ik dan ook blij dat mij een contract werd aangeboden om hier te komen werken als planner. Al snel kwam het GGD-project op mijn pad; wat een mooie uitdaging en wat heb ik op deze manier grote stappen kunnen maken. Samen met onze zorghelden succes hebben in de zorg, daar ben ik ontzettend trots op! Bij zorgdesQ zit ik helemaal op mijn plek. Ik werk hier graag omdat ik bij deze hechte organisatie echt mezelf kan zijn, kansen krijg en daardoor het beste uit mezelf halen. Super begeleiding en een team vol fijne, betrokken collega’s.

Sanye Ciftci – planner

In mei 2019 ben ik gestart bij ZorgdesQ als administratief medewerker. Wat meteen duidelijk werd is de prima (collegiale) sfeer en mogelijkheden om een eigen gezicht aan de werkzaamheden te geven. Persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd evenals het werken als team, kortom een prettige werkomgeving.

André Wild – financieel administratief mdw.

In november 2018 ben ik begonnen als stagiaire bij zorgdesQ. Deze afstudeerstage heb ik succesvol afgerond en na het behalen van mijn diploma werd mij gevraagd of ik bij zorgdesQ wilde blijven werken. Deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen! Sinds juni 2019 ben ik dan ook werkzaam bij zorgdesQ als vestigingsassistente. In de afgelopen tijd heb ik ontzettend veel geleerd en heb ik mezelf zien groeien in mijn functie, maar ook als persoon. Bij zorgdesQ ben ik samen met mijn collega’s van de backoffice verantwoordelijk voor de administratie. Daarnaast begeleid ik onze junior vestigingsassistent en onze stagiaire, wat het werk nog extra leuk en afwisselend maakt. Ik ben blij dat ik onderdeel ben van deze mooie organisatie met fijne en gezellige collega’s om me heen!

Moïsha Ngarbingan – vestigingsassistente

In mijn werk als recruiter bij zorgdesQ ben ik betrokken bij het grootschalig GGD-project voor het Coronaprogramma. In mijn functie heb ik veel contact met zowel klant als kandidaat. Mijn werk is uitdagend en biedt veel diepgang gezien het onderwerp waar we dagelijks mee worden geconfronteerd. De afwisseling maakt deze functie zo interessant. Het ene moment ben ik bezig met de werving en selectie van nieuwe zorgmedewerkers voor de GGD, het andere moment ben ik op een test- of vaccinatielocatie voor onze kandidaten. Daarnaast werk ik fijn samen met mijn collega’s in onze mooie historische pand in Oss!

Emiel Sewtahal – recruiter

Al 3 jaar werk ik met veel plezier en enthousiasme bij zorgdesQ. Ik heb de kans gekregen om mijzelf te ontwikkelen als senior recruiter gericht op de zorg. De afgelopen jaren heb ik al ontzettend veel geleerd en ik leer nog iedere dag. Als senior recruiter heb ik veel contact met onze kandidaten en opdrachtgevers, daarnaast begeleid en ondersteun ik mijn collega recruiters met hun werkzaamheden. Een afwisselende uitdagende functie binnen een mooie organisatie met fijne collega’s!

Myrthe Nijst – senior recruiter

In juni 2016 ben ik gestart bij zorgdesQ, toen was het kantoor nog gevestigd in Heesch. Inmiddels werken we al weer een aantal jaar in ons super mooie pand in Oss. Het is echt een voorrecht om in een historisch pand te mogen werken samen met fijne collega’s! Bij zorgdesQ ben ik verantwoordelijk voor de planning. Een super afwisselende functie waarin ik contacten heb met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Elke dag wacht mij weer een mooie nieuwe uitdaging; onze kandidaten zoveel mogelijk aan het werk helpen en houden.  

Reggy Mulders – recruiter / planner

In juli 2016 kwam ik in dienst bij zorgdesQ als vestigingsassistente. Hiervoor had ik al wat wisselende baantjes gehad maar bij dit voelde het als ‘de eerste echte’ baan. Precies 3 jaar heb ik in deze functie gewerkt en heel veel geleerd, mezelf én zorgdesQ zien groeien en mezelf echt kunnen ontwikkelen. In 2019 besloot ik mijn vleugels te spreiden en een nieuwe baan te zoeken, maar al gauw bleek dit niet de juiste stap te zijn voor mij. Ik ben dan ook heel erg blij om sinds december 2020 weer in dienst te zijn bij zorgdesQ in de nieuwe functie als managementassistente. Ik werk met heel veel plezier in deze rol. Een diversiteit aan werkzaamheden en veel verantwoordelijkheid vind ik erg fijn! Bij zorgdesQ heb je echt het ‘één team, één taak’ gevoel, dat maakt het werken erg prettig! Met de leuke en behulpzame collega’s komen we heel ver.

Samantha Veerbeek – managementassistente

Inmiddels werk ik alweer bijna 2,5 jaar bij zorgdesQ en heb ik de kans gekregen om mezelf verder te ontwikkelen op allerlei vlakken. We hebben de SEU opleiding mogen volgen en zijn er nog andere opties voor in de toekomst. We hebben een leuk en gezellig team en de balans tussen hard werken en genieten is perfect. ZorgdesQ spreekt hun vertrouwen uit richting haar medewerkers en zo heb ik in relatief korte tijd mooie stappen kunnen maken waarvoor ik ze erg dankbaar ben. Dit samen maakt dat zorgdesQ een ontzettend leuke organisatie is om voor te werken met nog veel meer potentie voor in de toekomst voor iedereen!

Jordy van der Sluijs – senior consultant

Anderhalf jaar geleden ben ik bij zorgdesQ begonnen met mijn eerste marketingbaan en in deze tijd heb ik ontzettend veel geleerd. Ik kreeg meteen de vrijheid om met mijn expertise het merk verder uit te bouwen. Wanneer ik mezelf met een cursus of opleiding verder wil ontwikkelingen krijg ik daar ook zeker de mogelijkheid toe. Daarnaast voel ik me gewaardeerd;  wanneer je iets goed doet, krijg je dit ook terug te horen. Ook wanneer er ergens nog kansen uit te halen zijn wordt dit op een fijne manier teruggekoppeld. Het leukste vind ik dat ik veel ideeën echt tot uiting kan brengen en dat we als team een gezamenlijk doel nastreven!

Myrthe Moet – online marketeer